Kiekvienais metais prabangos sektorių analizuojanti konsultacijų ir tyrimų bendrovė „Bain&Company“ prie prabangos industrijos priskiria ne tik prekes, bet ir įvairias prabangos paslaugas.
Šiandien prabangos sektorius skirstomas į 9 skirtingus segmentus, iš kurių 3 yra dominuojantys: prabangūs automobiliai, prabangios kelionės ir asmeninės prabangos prekės – siela ir širdis industrijos. Šios trys kategorijos sudaro 80 % visos rinkos, t. y. 1.2 trilijonus USD.
Nuo 2020 m. prasidėjusios pandemijos, Europos prabangos sektoriaus kompanijų akcijų kainų augimai buvo laikomi stipriu atsaku JAV technologijų milžinėms. Tokių koncernų kaip LVMH, Kering, Richmont, Hermès akcijų kaina kasmet augo virš 30 %. Netgi 2022-iais metais, didelio makroekonominio ir geopolitinio neapibrėžtumo metu, visi prabangos sektoriaus 9 segmentai augo.
Tačiau nuo 2023 m. smukimo tendencijos krato prabangos sektorių po vieno didžiausių pakilimų penkmečių. Du dešimtmečius prabangos rinka sėkmingai plėtėsi prekės ženklams plečiant savo auditorijas. Šiandien LVMH, Kering ir kt. Europos prabangos gigantų akcijų kainos grįžo į priešpandeminį lygį. Vieni investuotojai gali žiūrėti į tai kaip į galimybę, o kiti išliks atsargesni.
Kas laukia prabangos sektorių 2025 m. ir kodėl ir kaip aš šiandien į jį investuoju?
Jūs neturite leidimo peržiūrėti šio turinio. Norint peržiūrėti, reikia įsigyti TOBULĖK programą.